tisdag 22 juli 2008

Snabbvisit till staden

Ett snabbt besök till staden för att tvätta, kolla posten, vattna blommor och kolla mail (fungerar inte där jag är annars) är härligt. I brevlådan låg en present från min kära mamma. En prickslända från Kunderts, jag älskar den! Testade direkt och den är lika underbar att använda som min andra lyxiga.

Skorna jag drömt om i flera månader fanns plötsligt i just min storlek och 40 % rabatt... är nu mina (köpta hos Noll.3 på Vallgatan i Gbg)! Woo Hoooo!
Dessutom blommar min vackra svarta Stockros, en njutning.

Men på Orust finns det något annat underbart. Jag är förälskad. Kolla in...


Bilderna är lite suddiga, ville inte skrämmas med blixt. Ena ögat har öppnats lite och det kan ju vara läskigt med starkt ljus. Känslomässigt är den min, men den tillhör egentligen en granne.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken liten gosboll :)Vi har med nöd och näppe tagit oss igenom Kungahälla medeltidsdagar. Mycket regn och många skador. Hoppas du har en härlig sommar

~●Helena Pettersson●~ sa...

Jasså, har du också svart stockros?! :) Jag går ut och tittar på min varje dag nu. Kattungar är ju alltid så söta. :)

annas alster sa...

Hej!

Var på Orust befinner sig min favoritbloggerska?

Måhända besöks Hemköp i Ellös ibland?

teresa sa...

Jag säger som föregående; var på Orust är du?(Tillbringade själv hela barndomen i Hälleviksstrand.)
Kattungen är bedårande!

MOXY sa...

Kattungen ser helt underbart söt ut. Skorna var en dröm... Ska se här nästa vecka om jag kan komma över med båten till dig

Annela sa...

Såna skor vill jag också ha.