fredag 10 april 2009

Ännu en härlig fredag är här!

Önskar alla en underbar helg med flera extra dagar! Det är ju fantastiskt för det blir som fredag imorgon också när jag tänker efter.
Nu ska jag gå ut i trädgården med ett glas vin i ena handen och min nästan klara Clapotis i den andra. Att fästa två trådar i strålande sol är ju inte så betungande och imorgon kommer syrran hit och då kan jag be henne att vara modell.
Hos Lilla stickfrossa finns nya fredagsgrejer och även en ny månadstävling för trevliga kunder.

5 kommentarer:

MUHAMAD sa...

Hello There,

Interesting blog,I like the handicraft and have a nice day,Thanks

Best Regards,
HMDH
http://skybiz09.blogspot.com

Kristina sa...

Glad påsk! och hälsa familjen!

Carinalil sa...

Så kul att läsa att du snart är klar med en Clapotis sjal- ser fram emot att få se den- har precis på börjat en...ha en fortsatt glad påsk/ hälsningar Cina http://creadiem.bloggagratis.se

Lena sa...

Clapotis är det första mönstret jag printade ut efter att nu fått en spark därbak(igen) att börja "sticka på engelska". Vi får väl se om och när jag sätter tänderna i min!

Ingeborg sa...

For en flott blogg, her ble jeg glad av å være. Mye flott inspirasjon. Tar meg den frihet å linke til bloggen din.