söndag 24 maj 2009

En kaninhybrid

I helgen har jag fått gjort en fördelsedagspresent (en tänkt kanin som mest ser lite konstig ut, blev liksom inte riktigt en kanin...), fortsatt på en ofärdig spetssjal och kommit en ganska bra bit, startat en föreläsningsvirkning så att kommande vecka blir bra. Känns som att jag är på gång. Det går nog att jobba upp sig, bara göra och så kommer stick- och virklusten åter av bara farten. Snart är det ju semester och massor av tid!
Sen har jag fått en lite småhemlig present av Helena
i veckan när vi lyckades få till en trevlig lunch ihop. Den presenten ska nog få igång även den mest segstickande och virkgnälliga. Tack!

11 kommentarer:

SF sa...

Jag tycker han var jättesöt. Jag virkade en liten nalle en gång. Hur jag än gjorde såg han elak ut. Till slut gav min äldsta dotter bort honom till en 15-årig killkompis, som tyckte den var cool.

MADE BY K sa...

Tycker kaninen är supergullig:)

Efwa - Medea sa...

Den är ju jättesöt!

miastick sa...

Gullig! Och jag är nyfiken på vad du fått för present som inspirerar dig!

frisky frog sa...

Hybriden är ju så söt så!
Varför inte ta stick- och virklusten som den kommer för det kanske är meningen att det ska var lite dalgångar ibland för att vi ska uppskatta topparna? Gör det du känner för. Sticklusten kommer!
/Kram

Janette Millbom sa...

hybriderna är alltid finast!

gött att du e igång!

Helena sa...

Hon är ju jättesöt! Jag tappade också bort lusten i veckan, håller på att bli galen på TF sockorna de är bara för pilliga! Men så jädra envis som jag är så SKA de bli klara innan jag får röra "godiset":)
Kram

Akhila's Handblog sa...

Kaninen ar jattefin. Och jag kan inte forsta din "torka". Det ar ju tons-and-tons av fin-fina saker du syr/stickar/virkar/skapar hela tiden......
Va' lite snall mot dig sjalv. Du ar en jatteinspiration.
Men ser fram emot vad som komma skall...

Cloudberry sa...

Kjempesøt!

PetraO sa...

Den ser helt galen ut - vad härligt!

Ina sa...

den e ju jätte söt!! // ina