fredag 30 oktober 2009

Tack för presenter, tid för stickfika & prickigt garn

Är helt igång med att göra prickigt garn, det är så kul! Väntar på ull i fantastiska färger, det kommer att bli fint.
Har köpt pärlor för att överraska mig själv när jag sitter och jobbar. Det är alltid kul med lite nya färger.

Fyllde år för ungefär en vecka sedan och har fått massor av fina presenter. Massor av tack till mamma, Anders, kärleken, syrran, Petra, Cilla, Mia, Janette!
Ni är underbara!

Tillägg: på bilden borde också finnas med vackra lökar från Sillen, Irisar & Allium, men de är redan i jorden och väntar på att göra min trädgård än mer underbar i vår!

Stickfika i Kungälv på Moody's onsdag 11/11
klockan 16.30- 18.30!
Skicka ett mail om ni tänker er att komma, känns bra att veta om jag blir ensam på plats eller om vi blir många ( i så fall kan jag boka bord åt oss).
Så trevligt det ska bli!
*****
Å nu är det fredag!
Yeah!
*****

4 kommentarer:

Sillen stickar sa...

Snoffsigt! Så den blev röd tillslut. Bra val.
Puss!

Sillen stickar sa...

Men var är lööööökarna;)?
puss!

Janette Millbom sa...

Kan inte då :-( skulle va kul med en tripp och se vad som stickas i kungälv annars :-)

Jag måste verkligen skaffa spinnrock! :-)

Elena sa...

åh, vad mycket godis, grattis på födelsedagen!