fredag 5 februari 2010

Tack för Award!


Stort tack till er som gett mig denna Award!

Jag länkar tillbaka till er alla:

*****
Med utmärkelsen följer att jag ska:

kopiera awarden till min blogg och länka till personen som gett mig awarden.

Berätta sju intressanta fakta om mig själv.

Välj sju andra bloggar att ge awarden till och länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.
*****
7 intressanta (?) saker om mig själv:
  • Håller på att ta körkort (lite sent i livet och ack så efterlängtat).

  • Många säger apropå punkt 1 att "måste man ju ha när man ska skjutsa sina barn hit och dit". Så tänker INTE jag. Jag ska bara åka på trevliga garntrippar, roliga kurser och framförallt precis dit JAG vill. När jag vill.

  • Vill absolut inte vara utan denna låten just nu! Love it!

  • Älskar fredagar, den allra bästa av veckans dagar.

  • Svär en del och har inte så stor lust att ändra på det. Tycker att det ger språket en viss krydda.

  • Är lite förvånad och lycklig över att jag de senaste åren har fått nya fantastiska väninnor som förgyller mitt liv (ni vet själva vilka ni är). Mer än bekanta, riktigt nära. Ja, ni fattar.

  • Tycker om att laga mat. Dock ej kött. Är fiskätande veggie sedan mer än 20 år.

*****

Lilla Stickfrossa uppdateras på söndag.

Önskar er en finfin helg!

2 kommentarer:

miastick sa...

Anna! Att ta körkort för att kunna åka till Wollmeise är väl investerade pengar. Hurra! Vi ses på autobahn.

Karin sa...

Jag skulle kunna komplettera med fler intressanta saker...he-he...