fredag 26 februari 2010

Vinnaren är...

Vinnare av "körkorts-firar-basgömman" är Frida!
Skicka din adress så kommer din present i brevlådan.
*****
Firandet fortsätter lite extra även idag. En av dagens kunder hos Lilla Stickfrossa (som är uppdaterad) får en överraskning med i sitt prickiga paket!
*****
Om någon undrar om min körkortslycka stillat sig så är svaret ett alldeles väldigt stort nej!
Inte det allra minsta. Varje morgon lika lycklig när jag inser att det är sant.
Önskar er alla en underbar fredag!
Ingen har väl missat att Petra har gjort speciella bilkakor till mig! Helt fantastiskt!

8 kommentarer:

Lena sa...

Trevlig helg! Snart får du köra på helt snö-och isfria gator!

frisky frog sa...

Grattis! Kan tänka mig att "cittran" kommer att fara som en galning. Vad bra att få fira i 10 år. Tänk vad mycket härlig skumpa du kan dricka. =)
Ha en skön söndag!
/Kram

Ulla sa...

Synd man inte vann!
Här kan man vinna ett presentkort på smycken från NIIICE Jewellery

www.smyck1.blogg.se

SockPixie sa...

Very Cute!

miastick sa...

Det gröna stickfodralet har nu kommit hem till mamma! Tack Anna, I love you.

Mina dagar sa...

STORT GRATTIS!!!!!!!!
Välkommen in i vuxenvärlden :D

Trevlig helg
/Eva

Li.W sa...

Hej!
Jag har en sak på min blogg till dig!
Kram Linda

Clara sa...

Jag har lånat lite bilder av dig och lagt upp på min blogg, är det ok? De ingår i ett litet hyllningsinlägg, så du får gå in och kolla :)
/Clara