måndag 25 april 2011

Vilken fantastisk påskhelg som varit. Underbart väder och en make som fyller 50, en finfin kombination när vi haft mycket gäster. Min mamma kom med den allra vackraste Hortensian, kolla in de ljusrosa fyllda blommorna på bilden! Jag tycker att just denna tiden på året är alldeles magisk.
*****
Imorgon tisdag 26/4 stänger Stickfrossas butik från eftermiddagen till senare på kvällen.
Detta pga att jag tar jag med mig butikens innehåll till ett stickcafé i Henån. Dit kan man komma om man vill från 18.30. Cafét heter Moster Signes konditori och ligger mitt på torget.

2 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

ÅÅh vilken vacker Hortensia. Jag väntar på att min hortensia från förra året ska slå ut. Är nyfiken på om den blir cerise som förra året eller har en annan färg.
Vackra knappar också förstås!

Janette Millbom sa...

Mmm, hade jag inte haft en stickdejt med min mamma hade jag gärna överraskat dig :-*