torsdag 23 juni 2011

 Inte mycket för nytänkande när det gäller sjalmönster i mitt huvud  (jag är inte ensam, Petra har fastnat på Diamond och La sill på sin favvo, så det är väl så det är). Ännu en Cascading leaves är född.
Gjord i ett grymt garn (merino/silke) från Posh.
Den är gjord under olika möten (det är finessen med att göra samma sjal, man kan den utantill...)
*****
Nu har jag sommarlov. Det är helt enkelt alldeles löööööövly!
Ikväll blir det champagne och jordgubbar minsann.
*****
I butiken finns en ny tillfällig kategori - REA!
Välkommen in.
tillägg: alla reavaror är slutsålda


15 kommentarer:

disa sa...

Så fin!! Trevlig midsommar. =)

Bibblostick sa...

Jättfin, min favorit också!

Janette Millbom sa...

ja, jag kör ju oxå cascading, snart kommer jag se ut som en härmis på min blogg ;)

Underbar färg!

pok

PetraO sa...

Vilket underbart kort på dig baby! Kram

Manduzana stickar sa...

Vilket härligt kort på dig! :)

LivM sa...

Lekkert sjal du har strikket i en herlig sommerfarge!

Anna sa...

jättefin sjal! :) skönt med sommarlov :)

Ina sa...

Så härlig,underbar färg.

maria sa...

Ser jättefin och skön ut :)

Mikaela sa...

Finns det något bättre än trygga, invanda mönster som man kan utantill? (:

Marifetane hobi sa...

Çok güzel bir şal eline sağlık arkadaşım..

Min tråd sa...

Kanonfin! Ska också sticka mig en eller kanske två.......

trikada sa...

tre belaj trikotajxojn

Madeleine sa...

Jättevacker!

mary-ann sa...

vilken härlig bild på en snygg själ :)) trevlig sommar