söndag 25 september 2011

En fin söndag

En fin söndag avslutas just i soffan. Har ätit Sushi med min fina mamma och hennes lika fina Anders. Många skratt och en härlig kväll. Svängde förbi La Sill hysteriskt fort på hemvägen och överlämnade födelsedagspaket, hon fyller ju år imorgon! Mina barn tror inte att hon kan kan hålla sig att tjuvöppna paketen och det tror nog inte jag heller :)
*****
Annars har jag jobbat rätt mycket i helgen (försöker ta igen en sjukdomsvecka när jag inte kunde jobba alls). I butiken finns nya grejer och jag förbereder Stickfrossas årliga insamling till Rosa Bandet. Den 1/10 startar en egen kategori i butiken där varje krona går direkt till Cancerfonden. Berättar mer om detta när det är dags! Min syrra skänker lite smycken som går att köpa, men som sagt, mer info kommer!

3 kommentarer:

Sillen stickar sa...

Hahahaaa! Här har det inte öppnats några paket. Tusen Tack för de oöppnade presenterna.
Så vackra saker du sytt och va omtänksamt att du skänker pengar till rosa bandet. Puss och kram f la Sill

Fiff sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Janette Millbom sa...

Det är höst baby :-*